تلگرام ایرانی | کانال تلگرام

لیست و آدرس بهترین کانال های تلگرام + معرفی کانال شما

تلگرام ایرانی | کانال تلگرام

لیست و آدرس بهترین کانال های تلگرام + معرفی کانال شما


تبلیغ کانال تلگرام

دوستان عزیز و مدیران کانال ارجمند، شما میتوانید تبلیغ کانال تلگرام خود را به صورت دائمی در سایت پربازدید ما و کانال تلگرام ۹۰ ما به آدرس https://telegram.me/nifki منتشر نموده و نسبت به افزایش اعضا کانال تلگرام خود اقدام نمایید. (هزینه تبلیغ ۱۵ هزار تومان میباشد)

سایت ما پربازدیدترین سایت در زمینه معرفی و تبلیغ کانال تلگرام است و در حال حاضر دارای حدود ۲۷ هزار بازدید کننده روزانه و ۷۵ هزار صفحه بازدید شده روزانه می باشد.


از مزایای سایت معرفی کانال نسبت به کانال هایی که به تبلیغ کانال تلگرام می پردازند به موارد زیر میتوان اشاره نمود:

۱- بازدید های غیر تکراری و امکان جذب اعضای جدید.

 

۲- دستیابی به کانال ها از طریق جستجوی گوگل و یا جستجوی داخل سایت و رسیدن به کانال با موضوع مورد نظر به جای مواجهه با انبوه کانال ها.

 

۳- جذب اعضای بیشتر در طولانی مدت و کاهش ریزش اعضای کانال شما.

 

لطفاً قبل از درج تبلیغ کانال تلگرام خود موارد ذیل را به دقت مطالعه نمایید.

– این سایت در سامانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت گردیده و خود را ملزم به رعایت قوانین جمهوری اسلامی میداند و از درج آگهی کانال های تلگرام مغایر با قوانین جمهوری اسلامی معذور می باشد.

 

– از پذیرفتن کانالهای دانلود موزیک و آهنگ،سیاسی ، چالش ، افزایش ممبر و جوک های غیر اخلاقی معذوریم.

 

– عکس پروفایل کانال شما به عنوان عکس تبلیغ و متن توضیحات کانال که توسط شما در فرم زیر پر می شود به عنوان متن تبلیغ درج میگردد.

 

– میزان جذب اعضای جدید توسط کانال شما مستقیما به عکس کانال شما (عکس بنر تبلیغات) و کیفیت مطالب موجود در کانال شما مرتبط میباشد و بدلیل واقعی بودن اعضا، تعداد اعضای جذب شده در کانال شما قابل تضمین نمیباشد.

 

– میزان ریزش اعضای کانال (لفت دادن اعضا از کانال تلگرام) پس از تبلیغ بسیار مرتبط با نحوه مدیریت و پست گذاری شما میباشد و معمولا ریزش تا ۱% تعداد اعضا با ارسال هر سری پست در کانال منطقی و معمول میباشد. جهت کاهش ریزش کانال مطلب علت کم شدن و ریزش اعضای کانال تلگرام چیست؟ را مطالعه بفرمایید. میزان ریزش پس از تبلیغ مستقیما به کاردانی و درایت شما در مدیریت کانال تلگرام و حفظ اعضا مرتبط میگردد و مسئولیت ریزش های پس از تبلیغ به عهده شما به عنوان مدیر کانال میباشد و این سایت مسئولیتی در این زمینه نمیپذیرد.

 

– از طریق فرم زیر نسبت به درج تبلیغ کانال تلگرام خود در سایت و کانال تلگرام ما اقدام نمایید. ( با کلیه کارت های بانکی میتوانید پرداخت نمایید)

– پس از پرداخت حتما دکمه "تکمیل فرآیند خرید" یا "بازگشت به سایت" را بزنید و به سایت ما بازگردید، تا پرداخت شما در سیستم ما ثبت گردد.

– تبلیغ کانال تلگرام شما ظرف حداکثر ۳۶ ساعت تأیید و در سایت درج میگردد.

 
از طریق این فرم میتوانید کانال تلگرام خود را در سایت و کانال و اپلیکیشن ما تبلیغ نمایید

  ,تبلیغ کانال تلگرام  ,آگهی کانال تلگرام  ,معرفی کانال  ,تبلیغ  ,کانال  ,تلگرام  ,آگهی  ,معرفی  ,تبلیغات  ,ثبت کانال تلگرام ,افزایش اعضا کانال تلگرام  ,بنر  ,تبلیغ کانال  ,عضو  ,افزایش  ,ممبر  ,واقعی  ,بازدید  ,ثبت کانال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی